Shop Mobile More Submit  Join Login
think I found perf job for Marco by Lapis-Razuri think I found perf job for Marco by Lapis-Razuri
Ace Psychologist Marco Bodt - Mental Health for All
from jeanlubipieguski.tumblr :'D
Add a Comment:
 
:iconmmhinman:
MMHinman Featured By Owner Sep 20, 2014  Hobbyist Traditional Artist
lol the last oneXD
Reply
:iconaeolyx:
Aeolyx Featured By Owner Sep 19, 2014
Ahahaha!!! I love this!
Reply
:iconthe-chibi-warrior:
The-Chibi-Warrior Featured By Owner Sep 14, 2014  Hobbyist Writer
I guess you could say he's a...personal jesus.
Reply
:iconnippaaah:
Nippaaah Featured By Owner Aug 28, 2014  Hobbyist
ohmygod i am cryiiiing hahahahahhahahaa this is perfect!!! <3
Reply
:iconlollipopsgumdrops:
LollipopsGumdrops Featured By Owner Aug 2, 2014   Writer
Marco is always so much nicer than Jean..
Reply
:iconashen-phoenix:
Ashen-Phoenix Featured By Owner Jun 28, 2014  Hobbyist Traditional Artist
That's so unreasonably adorable I think I just got diabetes. :lmao:
Reply
:iconfiliafairy:
filiafairy Featured By Owner Jun 17, 2014  Hobbyist General Artist
MARCO'S FACE IN THE LAST PANEL


OMG WHAT A CUTIE
MY HEART
Reply
:iconimaftf:
IMAFTF Featured By Owner Jun 17, 2014  Hobbyist
Hahaha! Hilarious!
'Private therapy, Get out!' 
Reply
:icondantesblazingit:
DantesBlazingIT Featured By Owner May 17, 2014
Cute
Reply
:iconzapgon112:
zapgon112 Featured By Owner May 3, 2014  Hobbyist General Artist
ha ha I loved that!
Reply
:iconblue-foxy:
blue-foxy Featured By Owner Jan 8, 2014  Hobbyist Digital Artist
Boskie XDDDDDDDDDDDDD
Reply
:iconzumea:
Zumea Featured By Owner Dec 13, 2013  Hobbyist General Artist
:)
Reply
:iconskyji:
Skyji Featured By Owner Dec 10, 2013  Hobbyist Traditional Artist
11 <3 1177
GR33TZ
M117uuN4-C0sPlay3r aka Skyji
Reply
:iconjoker-rin:
joker-rin Featured By Owner Dec 9, 2013  Hobbyist Digital Artist
LOL.
Reply
:iconclockwork-moon:
clockwork-moon Featured By Owner Dec 9, 2013
jezu jean wez sie
Reply
:iconlapis-razuri:
Lapis-Razuri Featured By Owner Dec 9, 2013  Professional Traditional Artist
pacz nosi kalesony
Reply
:iconmuzicz4me:
muzicz4ME Featured By Owner Dec 8, 2013  Hobbyist General Artist
Lol therapy!
Reply
:iconsakuradreamerz2:
SakuraDreamerz2 Featured By Owner Dec 6, 2013
Lol, nice! XD
Reply
:icontheidealmistress:
TheIdealMistress Featured By Owner Dec 5, 2013  Professional Traditional Artist
As a future psychologist, I found this very entertaining.
Reply
:icondr-lesh:
dr-lesh Featured By Owner Dec 5, 2013  Student Digital Artist
I don't watch this series, but that was adorable! xD
Reply
:iconliliatx:
LiLiatX Featured By Owner Dec 5, 2013  Hobbyist Digital Artist
Omg yes. I would definitely have him as my pyschologist. Just seeing his smile would make me feel with joy :'D
Reply
:icondomogirl506:
Domogirl506 Featured By Owner Dec 5, 2013  Hobbyist General Artist
So damn funny! Giggle 
Reply
:icondragoeniex:
dragoeniex Featured By Owner Dec 5, 2013
XD Always take time to listen to your friends. Nice moral.

The idea of Marco going on to become a therapist amuses me. He probably would be quite good at it. :)
Reply
:iconmcconnell48:
McConnell48 Featured By Owner Dec 5, 2013  Hobbyist Writer
No clue what this is about, but I can kinda relate to this! I like listening to peoples rants and worries! I like to play the counselor!

I like your artistic style! Your hands and eyes are awesome!
Reply
:iconanimatedastronaut:
animatedastronaut Featured By Owner Dec 5, 2013
The characters are from Attack on Titan, a really really /really/ awesome anime.
Reply
:iconmcconnell48:
McConnell48 Featured By Owner Dec 5, 2013  Hobbyist Writer
Hmm, maybe I should check it out some time!
Reply
:iconanimatedastronaut:
animatedastronaut Featured By Owner Dec 5, 2013
Yes! Do!
Reply
:iconx-reddagger-x:
X-Reddagger-X Featured By Owner Dec 5, 2013  Student Artist
:< but...but... -crys- marco was a good character. T...,T
Reply
:iconnatsuki-3:
Natsuki-3 Featured By Owner Dec 5, 2013
OMG! This is just too damn sweet! XD Marco is perfect for this! :love:
Reply
:iconthedorkyweirdo:
THEDORKYWEIRDO Featured By Owner Dec 5, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Bwhaha! cute!
Reply
:iconleopard-gryphon:
Leopard-Gryphon Featured By Owner Dec 5, 2013  Hobbyist Digital Artist
XDDD Marco's expression at the end says it all. Love this!
Reply
:iconlearani98lovesart:
learani98lovesart Featured By Owner Dec 5, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Its adorable ^^
Reply
:iconthroughmythoughts:
ThroughMyThoughts Featured By Owner Dec 5, 2013  Student General Artist
ahah how cute :heart:
Reply
:iconswordstitcher:
SwordStitcher Featured By Owner Dec 5, 2013
I will never not love your JeanMarco stuff. You've made this ship for me and it's sailed. 
Reply
:icontellim-komachi:
Tellim-Komachi Featured By Owner Dec 5, 2013  Student Digital Artist
Uwielbiam mimikę postaci w tym komiksie, zwłaszcza na ostatnim kadrze :D Pomysł też świetny.
Reply
:iconeirenare:
Eirenare Featured By Owner Dec 5, 2013
Marco... my feels... *goes to cry on a dark corner* D_:

And I like the idea for this, hahaha, the pannels 1 and 2 are my favourite, haha, Marco and Jean are so cute ^^
Reply
:iconshuu-washuu:
shuu-washuu Featured By Owner Dec 5, 2013  Student Digital Artist
dedłam...ale to takie prawdziwe. minął się chłopak z powołaniem, oj minął.
Reply
:iconsummerstardance:
SummerStardance Featured By Owner Dec 4, 2013
JEAN'S FACE IN THE SECOND PANEL
Seriously, this is perfection.
Reply
:iconembercharm:
Embercharm Featured By Owner Dec 4, 2013  Student General Artist
Aww this is so cute! And I absolutely love your drawing style!
Reply
:iconykajitaka:
YKajitaka Featured By Owner Dec 4, 2013  Student Interface Designer
Ah, now I have to talk to ~TouchofFever about writing Marco as a therapist... that just works... XDD
Reply
:iconpikuu-chii:
pikuu-chii Featured By Owner Dec 4, 2013  Hobbyist
This is wonderful ;w;
Reply
:iconmyselfanonymous:
MyselfAnonymous Featured By Owner Dec 4, 2013
Yes!!!  Awww!  I miss Marco!
Reply
:iconsilvermoonrising:
SilverMoonRising Featured By Owner Dec 4, 2013  Hobbyist General Artist
Hahahahahahaha
Reply
:iconk9battlecry:
K9battlecry Featured By Owner Dec 4, 2013  Student General Artist
OMG YES! XD
He's a natural. LOL XD
Reply
:iconriver-mist-naiad:
river-mist-naiad Featured By Owner Dec 4, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Amazing, this is perfect for Marco!
Reply
:iconmainecare:
Mainecare Featured By Owner Dec 4, 2013  Hobbyist Digital Artist
Omg I love all the expressions :'D 
And that last two panels gave me a shock since I was expecting Jean and not some weird man LOLOL. ./slapped
Reply
:iconlapis-razuri:
Lapis-Razuri Featured By Owner Dec 4, 2013  Professional Traditional Artist
It was Dazz at the door! :'D
Reply
:iconmainecare:
Mainecare Featured By Owner Dec 4, 2013  Hobbyist Digital Artist
Wait wha--
OMG LOL. 
OMG IM SO GOMEN 
I ONLY REMEMBER THOSE FACES THAT APPEARED MORE 
KILL ME PLEASE. 
Reply
:iconi-lovefood:
I-lovefood Featured By Owner Dec 4, 2013  Professional Digital Artist
eran
Reply
:iconpinkedalink:
Pinkedalink Featured By Owner Dec 4, 2013   General Artist
lol, Marco. <3
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
December 4, 2013
Image Size
1.9 MB
Resolution
1000×5031
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
22,468 (7 today)
Favourites
1,531 (who?)
Comments
66
×